משרד החוץ: "מצער שהאו"ם התעלם מירי הטילי לעבר ישראל"

שלמה ריזל 2 Comment on משרד החוץ: "מצער שהאו"ם התעלם מירי הטילי לעבר ישראל"

משרד החוץ בתגובה להודעת מועצת הביטחון של האו"ם: "מצער לראות שמועבי"ט התעלמה מירי של למעלה מ-4,000 טילים לעבר אזרחי ישראל מתוך השטחים המאוכלסים בעזה"

משרד החוץ
משרד החוץ צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במשרד החוץ מגיבים להודעת מועצת הביטחון של האו"ם שקראה ל"מימוש הפסקת האש" ו"הדגישה את הצורך המיידי בסיוע הומניטרי לאזרחים הפלסטינים ברצועת עזה".

"מודים לנשיא ביידן ולממשל האמריקאי על תמיכתם המתמשכת בישראל ובזכותה להגן על אזרחיה, ועל פעילותה במועצת הביטחון", כתב במשרד החוץ. "האחריות המלאה על ההסלמה מוטלת על ארגון הטרור חמאס, שבחר לפתוח בירי טילים לבירת ישראל ירושלים, לעוטף עזה ולשאר ערי ישראל".

"מצער לראות שמועבי"ט התעלמה מירי של למעלה מ-4,000 טילים לעבר אזרחי ישראל מתוך השטחים המאוכלסים בעזה. החמאס משתמש בתושבי הרצועה כמגן אנושי, מנצל באופן ציני את מצוקתם, יורה על המעברים היבשתיים ומונע הכנסת ציוד הומניטרי, מזון, תרופות ואנרגיה מישראל לרצועה", נכתב בהודעת משרד החוץ.

"אנו מצפים מהקהילה הבינ"ל לגנות את החמאס, לפרק אותו מנשקו ולדאוג לשיקום הרצועה תוך מניעת זליגת כסף ואמל"ח לטרור. ישראל ממשיכה להיות מחוייבת לגורל שבוייה ונעדריה ותעמוד על השבתם", הוסיפו במשרד חוץ. "ישראל מודה לכל המדינות שתמכו בזכותה להגן על עצמה ותמשיך לעשות זאת מול כל איום על אזרחיה".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    מצער הכי הרבה שישראל בכלל סופרת את הגוף האנטישמי הזה לא צריך בכלל לדבר עליו ולתת לו במה כאן בארץ